Kulcsszó keresés /


Amire a nő harmincon túl valójában vágyik

Harminc felett a nő talán kissé visszalép. Talán túl sokat remélt, és keveset kapott, túl sokat álmodott, de a mesék nem végződtek heppienddel. Harminc felett a nő visszavesz a lendületből, és megpróbál tudatosabbá válni, közben észre sem veszi, hogy bezárja a szívét, félve egy újabb szívtöréstől, nem enged lelkének láthatatlan demarkációs vonalán túl senkit.

olvass tovább

A macskatulajdonosokkal kapcsolatos sztereotípiák már nem érvényesek?

  • 2023. július 21.

Nincsenek barátai, nincs társadalmi élete, idős és többségében nő. Vajon még mindig élnek ezek a macskatulajdonosokkal kapcsolatos sztereotípiák? A Whiskas legújabb országos, reprezentatív felmérése szerint minden harmadik háztartásban él macska, és bár az átlagos macskatulajdonost egészen máshogyan kell elképzelni, sokak fejében még mindig ez a sztereotip kép él a macskatartókról – ezért a márka elindította az #Iamcatperson kezdeményezést, hogy bemutassák a macskatartás előnyeit és a macskagazdik valódi arcát.

olvass tovább

A Z-generáció az élénk sárgát, a millenniumiak az energikus árnyalatokat szeretik

  • 2023. április 17.

A tavasszal együtt végre a gardróbunkat is megtöltik a színek, az aktuális divatkollekciók minden eddiginél színpompásabbak. Itt az idő, hogy kicsit többet megtudjunk a gyönyörű árnyalatokról! Gondoltad volna, hogy a színeknek is van történetük, és régebben bizonyos színeket csak egy szűk társadalmi réteg viselt? Sőt, az sem véletlen, hogy 2023-ban épp a Viva Magenta lett az év színe! A több mint 200 márkát forgalmazó divatcég, a VAN GRAAF Keszeg Anna divatkutató segítségével most összegyűjtött Neked néhány izgalmas tényt a színekről. És azt is megtudhatod, milyen alapdarabok nem hiányozhatnak a tavaszi gardróbodból!

olvass tovább

Újra Heineken a Balaton Sound

  • 2023. április 05.

Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója. Az idén 150 éves sörmárka a névszponzoráció mellett számos ponton kapcsolódik a szervezéshez és az egyedi programokhoz, hogy igazán emlékezetessé váljon a fesztivál. Az országszerte és nemzetközileg is népszerű rendezvény megújult dizájnnal, számtalan zenei irányzattal és különleges aktivitásokkal várja a látogatókat 2023. június 28. és július 1. között.

olvass tovább

Leslie Mandoki stúdiója 40 éves

  • 2023. március 30.

Leslie Mandoki stúdiója 40 éves, a Mandoki Soulmates 30, és 20 éves együttműködési évfordulót is ünnepelnek a Audi&Volkswagen Group-al. Leslie Mandoki, a magyar származású világhírű zeneszerző és producer, Európa legnagyobb autó magazinjától, az Auto Bildtől figyelemreméltó elismerésében részesült az Audi&Volkswagen AG zenei igazgatójaként töltött 20 éves évfordulójuk alkalmából. Az Auto Bild kiemeli Leslie művészi sokoldalúságát és zenei kreativitását, amivel hozzájárult az Audi és Volkswagen márkák emocionális imázs kialakításához.

olvass tovább

A tweedek tökéletes átmeneti darabok a tavaszi időszakra

  • 2023. március 29.

A női és férfi méretre szabott öltönyök és kosztümök, illetve limitált darabszámú couture kollekciójával jeles magyar márkává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja hogyan kelti életre a klasszikus eleganciát Budapesten. A Canissivel közös rovatunkban Szilvia ezúttal az ikonikus tweed darabokat mutatja be nekünk

olvass tovább

Megérkezett a Ray-Ban 2023-as tavasz-nyári szemüveg kollekciója

  • 2023. március 28.

Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.

olvass tovább