Kulcsszó keresés /


Hírességekkel mutatták be a H&M 2019-es Conscious Exclusive kollekcióját Los Angelesben

  • 2019. március 29.

A H&M egy különleges partival ünnepelte Los Angelesben legújabb Conscious Exclusive kollekcióját március 27-én. Hírességek, influencerek és a márka barátai, többek között Irina Shayk, Dakota Fanning, Halima Aden és Amber Valetta vettek részt a rendezvényen. A H&M 2019-es tavaszi Conscious Exclusive kollekciójában a természet gyógyító erejét, valamint a fenntartható anyagok innovációját ünnepli, valamint azokat a módszereket, amik hozzájárulnak a fenntarthatóbb divat jövőjéért. A kollekció április 11-én debütál a kiválasztott üzletekben, itthon a Váci1-es H&M-ben, valamint online.

olvass tovább

Kipróbáltuk a világ legjobb elektromos autóját, az Audi e-tront

  • 2019. március 22.

A cím elsőre talán túlzásnak tűnhet, azonban azt kell mondanunk, az Audi modellje nem csupán megfelelt minden elvárásunknak, de messze túlszárnyalta azokat. Egyre többet hallunk arról, hogy a jövő kulcsa az elektromos autókban rejlik, azonban egyelőre még sokszor kuriózumnak számítanak, különösen a hazai utakon. A legtöbb esetben ráadásul elég egyszerű felismerni őket, különleges stílusuk miatt, azonban az Audi hazánkban is bemutatott e-tornja tökéletesen illik a márka jól megszokott, minőségi dizájnjába, ráadásul már amiatt sem kell aggódnunk, hogy esetleg túl gyakran kell megállnunk útközben a töltés miatt.

olvass tovább

Top5: indítsd a reggelt Rihanna legjobb slágereivel

  • 2019. február 20.

A barbadosi énekesnő már hosszú évek óta aratja le a babérokat, és nem csupán a zenei életet, de a divatvilágot is meghódította, sőt, már a szépségiparba is betört saját márkájával. A mai napon ünnepli a 31. születésnapját, így a legjobb slágereit gyűjtöttük össze, amelyekkel egészen biztosan lendületesen fog indulni a mai reggel!

olvass tovább

Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább

Lélekmelengető karácsonyi whiskey koktélok

  • 2018. december 16.

Az ünnepek közeledtével még jobban esik az otthoni pihenés, egy-egy finom, fűszeres itallal pedig még különlegesebbé tehetjük a hideg téli estéket. Íme, öt különleges koktél Lukács Rolandtól, a Jack Daniel’s hazai márkanagykövetétől, amelyekkel meglephetjük szeretteinket és teljessé tehetjük az ünnepi pillanatokat.

olvass tovább

Nemzetközi kampánnyal robbant be a New York-i piacra a Nini Molnar

  • 2018. december 12.

A Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

olvass tovább

Top10: smink ötletek Kendall Jenner-től

Kendall Jenner a Kardashian-Jenner klán azon - meglehetősen ritka- tagja, akinek élete során már sikerült letenni valamit az asztalra. A fiatal lány modellként keresi a kenyerét, ráadásul nem is akármilyenként, ugyanis már láthattuk Victoria's Secret angyalként, luxusmárkákkal van szerződése, és ha mindez nem lenne elég, mindig kifogástalan a megjelenése is.

olvass tovább

Az illatok hatalma - Mitől lesz igazán vonzó egy márka?

  • 2018. október 15.

A legtöbbünknek megvan a jól megszokott illata, amitől nem nagyon szeretünk megválni. Lehet, hogy kísérletezünk időnként továbbiakkal is, de többnyire ragaszkodunk ahhoz az egyhez, ami igazán jellemző ránk, ráadásul pontosan ezt várjuk el másoktól is, hiszen sok esetben könnyedén be tudunk azonosítani egy bizonyos illatról egy konkrét embert. Nos, ez pontosan ugyanígy van egy-egy üzlet vagy márka esetében is.

olvass tovább

Top10: smink ötletek Huda Kattan-tól

Huda Kattan, amerikai blogger és YouTuber, aki sminkes tapasztalataira alapozva remek üzleti érzékkel alapította meg rendkívül sikeressé vált saját márkáját, a Huda Beauty-t. A mai napon lett 35 éves, és ennek alkalmából olyan sminkeket gyűjtöttünk össze tőle, amelyekből igazán érdemes lehet inspirációt meríteni!

olvass tovább