STYLELIFE / Stylebusiness


A legnagyobb kommunikációs hibák

  • 2022. január 22.

Nem sok ember hajlandó elismerni, hogy rossz vezető. Ugyanez igaz a kommunikációra is. A legtöbb ember azt állítja, hogy megfelelő kommunikációs készséggel rendelkezik. Végtére is, beszélnek veled, nem igaz?

olvass tovább

Fiatalkori kiégés

A kiégés más szóval „burnout” , egy olyan fizikai, mentális, és érzelmi, tünet együttes, amely folyamatos érzelmi, és mentális túlterheltség, fokozott stressz hatására jön létre.

olvass tovább

Home office-ban dolgozol? Ezekről a dolgokról akkor se feledkezz meg

  • 2021. október 15.

Bizony sokan home office-ban dolgozunk, amiért a legtöbben általában hálásak vagyunk, hiszen sokkal könnyebb dolgunk van, ha az időnket szeretnénk beosztani. Nem kell olyan tényezőket figyelembe venni, mint például tömegközlekedési eszközök használata, rohanás, mert egyszerűen csak felcsapjuk a laptopunkat, és kezdődhet is a nap. Persze van olyan is, aki azt vallja, hogy még több időt vesz el a családtól, és a személyes munkakapcsolatok megszűnése sem jótékony hatású éppen.

olvass tovább

Munkahelyi szokások pandémia idején, melyek lendületet adhatnak a karrierednek

  • 2021. szeptember 06.

Az utóbbi időszak rendkívül kemény akadályokat gurított elénk, az élet minden területén. Talán az egyik ilyen szegmens a munkahely. A legtöbbünket különféle impulzusok értek, és ezek nem ugyanúgy hatottak ránk. Abban egyetérthetünk, hogy rengetegen érezték és érzik is úgy még mindig, hogy az unalom a tetőfokára hágott (különösen a home office típusú munkák esetében), és minden kilátástalannak tűnik. Motiváció sehol.

olvass tovább

Hogyan maradjon szervezett az életed az ismét felgyorsult tempó mellett?

  • 2021. augusztus 09.

Több mint egy év home office után hogyan tudnád megőrizni ezt a nyugodt és szervezett érzést most, hogy vissza kell térni a normál kerékvágásba? Megszoktuk az irodán kívüli állapotot, a saját időnk beosztását, de most itt az idő belerázódni újra a felgyorsult életünkbe. Ahhoz, hogy ne ess szét a munkában, adunk néhány hasznos tippet.

olvass tovább

5 dolog, ami miatt utálhatnak a munkatársaid

  • 2021. július 30.

Hacsak nem home office munkát végzünk folyamatosan, elkerülhetetlen, hogy rendszeresen kapcsolatba kelljen kerülni a kollégáinkkal, függetlenül attól, hogy mi a hivatásunk. Más emberekkel együttműködni sosem egyszerű, főleg akkor, ha nem mi válogathatjuk össze őket kedvünk szerint.

olvass tovább

9 dolog, amitől jó lesz egy vezető

  • 2021. április 17.

Az irányítás nem könnyű feladat. Hatalmas felelősséggel jár, és buktatókkal van kikövezve. Vezetőnek születni kell, bár néhány eleme elsajátítható. Mutatjuk, mik azok a tulajdonságok, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy valaki jó irányító, igazgató, vagyis főnök lehessen!

olvass tovább

Mitől válik valakiből jó vezető?

  • 2021. február 22.

Az irányítás nem könnyű feladat. Hatalmas felelősséggel jár, és buktatókkal van kikövezve. Vezetőnek születni kell, bár néhány eleme elsajátítható. Mutatjuk, mik azok a tulajdonságok, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy valaki jó irányító, igazgató, vagyis főnök lehessen!

olvass tovább

Hogyan maradhatsz motivált a home office alatt?

  • 2020. november 06.

Be kell ismerni, hogy rengeteg előnye van annak, ha otthonról dolgozik az ember. Azonban ezek az előnyök gyakran nehezítő tényezővé is avanzsálhatnak, így nem árt figyelned a következő dolgokra, ha nem akarod elveszíteni a motivációdat.

olvass tovább

Fizetésemelés okosan: 5 tipp, hogy ne csak kérj, hanem kapj is

Kérni sosem egyszerű, különösen igaz ez, ha pénzről van szó, még abban az esetben is, ha tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy mennyit érsz és mennyit érdemelnél. Azonban a saját érdekedben érdemes összeszedni a bátorságod, és felkészülten a főnököd elé állni a kéréssel, miszerint fizetésemelést szeretnél. Azért, hogy sikeres legyen az akció, összegyűjtöttünk 5 megfontolandó tippet!

olvass tovább