Kulcsszó keresés /


Férfiszempont: Folyton mozgásban

Hallottad már ezt a mondatot: "nekem folyton mozgásban kell lennem, csak akkor érzem jól magam"? Ez lehet egy öntudatlanul kimondott beismerése egyfajta kényszeres cselekvésnek. Amíg az emberek jelentős része rendkívül magányos, a legtöbb szabadidejét magában tölti Netflixet meg HBO Go-t lélegezve, na meg édes és sós nassolást váltogatva kipukkadásig, addig egy másik részük egyre inkább képtelennek mutatkozik arra, hogy magában maradjon. Bár mindkettőre igaz, hogy ezekkel az ingerekkel könnyű távol tartani magukat a benső valóságtól.

olvass tovább

Stílusiskola: így viselj ősszel világos színek

Ugye ismerős, amikor beköszönt az ősz, és a ruhatáradat ellepik a fekete, sötétkék és sötétszürke darabok? Nos, mi azt javasoljuk, hogy ilyenkor is próbálkozz időnként egy-egy világosabb outfittel, ugyanis valószínűleg ki fogsz tűnni a tömegből, másrészt pedig igazán üdítő lehet néha kilépni a saját komfortzónánkból.

olvass tovább

Miért lép félre a férfi?

A válasz a kérdésre egyszerű. Mert félre akar lépni. El tudná kerülni a hűtlenség sikátoros zsákutcáit, ki tudná védeni, nemet tudna mondani, és simán el tudna sétálni a veszélyeztetett zónából. Nem menne bele egyéjszakás kalandokba, nem értelmezné a lecsapni készülő, csábító, hívogató nő násztáncát, lefejtené magáról a becéző, simító idegen női kezeket, és nemet mondana italmeghívásokra. A férfi, ha nem akar, nem lép félre. Ha akar, vagy ha inkább eljut abba a fázisba, amikor már nem fontos, nem számít, és nem nyom a latban semmi, akkor megteszi.

olvass tovább

Stílusiskola: így viheted utcára az otthoni szetteket

  • 2020. október 12.

Ez az év sok hátránnyal és lemondással járt, azonban mindenképpen az előnyök között érdemes megemlíteni, hogy teljesen elfogadottá vált az alapvetően otthoni, kényelmesebb szetteket - kapucnis pulcsi, melegítő nadrág - az utcán, átlag hétköznapokon is viselni.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább