Kulcsszó keresés /


Mi mindenre jó a csokoládé?

Ha csokoládéról beszélünk, akkor elsősorban mindenki a benne lévő rengeteg cukorra, és az ezzel járó elhízásra gondol. Mondhatjuk, hogy ez csak egy szájról szájra terjedő tévhit, mert a csokoládé nem csak, hogy isteni finom, de emellett számtalan jótékony hatással is rendelkezik. Jót tesz a bőrnek, és pozitívan hat a kedvünkre is.

olvass tovább

Stílusos árnyékolók 2021-ben: hogyan válaszd ki a megfelelőt?

  • 2021. augusztus 27.

Az árnyékolók nem helyettesítik minden esetben a függönyöket, de képesek látványosan öltöztetni a lakást, miközben praktikusak, költséghatékonyak és tartósak. Egyéni stílust kölcsönöznek otthonodnak, de egyben funkcionálisak is: megkönnyítik az alvást a fény szűrésével, illetve a nyári hőségben elállják a nap útját, hogy ne melegedjen túl a szobád. Roletta, reluxa, szalagfüggöny? Lássuk, mi mindenből válogathatsz, ha mutatós árnyékolási megoldásokon töröd a fejed.

olvass tovább

Férfiszempont: Az ideális barátnő

  • 2021. augusztus 03.

Szokás mondani, hogy senki sem tökéletes, de azért azt el kell árulnom, hogy számunka is lehet egy nő valóban tökéletes. A kulcs és a hangsúly azon van, hogy mennyire tudunk elfogadóak lenni egymással. Talán néha a nők nem is gondolnák, hogy számunkra mitől is lesz ideális egy barátnő...ezért igyekeztem egy csokorba szedni néhány fontos dolgot a férfiak szempontjából.

olvass tovább

A csók világnapja

  • 2021. július 06.

Július 6-a egy különleges nap. Hiszen ma világszerte ünnepelnek. Nem mást, mint a csók világnapját. Máig nem tudtak rájönni, ki volt a kezdeményezője ennek a jeles napnak, de arra sem találtak még választ, miért is szeretünk csókolózni. Egy biztos, mi emberek nagyon szeretjük, ha hosszan összeérhet az ajkunk a párunkkal.

olvass tovább

Bőrápolási kisokos a tavaszutó hónapjában

Május hónapot Pünkösd havának, tavaszutónak vagy az ígéret havának is emlegetik a népi kalendáriumokban. Az év talán egyik legszebb időszaka ez. A szép idő beköszöntével bőrünket is ideje felkészítenünk a nyárra, amelyhez Juhász Biankát, a Nu Skin kelet-európai termékszakértőjét hívtuk segítségül.

olvass tovább

Társkereső egyszeregy

  • 2021. március 28.

Nem minden velem történt meg a leírtakból. Sok történet, szituáció csak úgy az öledbe pottyan, ha nyitott vagy az emberek szavára. Viszont. Mindegyik igaz. Csokorba szedtem tehát a tanulságos élethelyzeteket azért, hogy felhívjam a férfiak figyelmét: hogyan NE csináljátok. Ha lehet.

olvass tovább

Karácsonyi kisokos: ajándék ötletek nőknek

  • 2020. december 18.

Jobb esetben sikerül év közben kiderítenünk, hogy mi az, amire igazán vágynak a szeretteink, így hamar eldőlhet, hogy mi az, amit szépen csomagolva a karácsonyfa alá fogunk helyezni. Azonban vannak esetek, amikor nincsen ilyen egyszerű dolgunk, hiszen olyan választ kapunk, hogy "nincs szükségem semmire", "nem tudom", "lepj meg valamivel". Ilyenkor sem kell kétségbeesni, hiszen most segítünk!

olvass tovább

A STRAND ALLSTARS igazi ünnepet kíván

  • 2020. december 14.

Különleges karácsonyi ajándékkal készült a STRAND fesztivál: a szervezők kérésére újra összeállt a Lábas Viki, Rúzsa Magdi, Horváth Tamás és Járai Márk alkotta STRAND ALLSTARS, hogy a Piramis Kívánj igazi ünnepet és Ajándék című dalát feldolgozva varázsoljon ünnepi hangulatot. A december 7-i rádiós premiert követően december 11-től látható az animációs klip is, melyben az előadók rajzfilm-karakterként tűnnek fel, viselve az Együtt az Autistákért Alapítvány jelképét, a Kék Szív kitűzőt. A dal és a kisfilm így kapcsolódik az Alapítvány most induló érzékenyítő kampányához, melynek célja, hogy ledöntse az autizmust övező tabukat. A Kék Szív kitűzők mától a MOL töltőállomásokon és a www.egyuttazautistakert.hu oldalon megvásárolhatók.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább