DIVAT&STÍLUS / Hírek


Az erős nő allegóriája: Puma x Barbie

  • 2018. december 15.

Inspiráció és az álmok megtestesítője, Barbie több, mint egy baba, ő egy globális ikon. Körülbelül 200 karrierrel a háta mögött bebizonyította, hogy a nők is lehetnek bármik, és most a sneaker tervezőt is felírhatja a listára.

olvass tovább

Nemzetközi kampánnyal robbant be a New York-i piacra a Nini Molnar

  • 2018. december 12.

A Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

olvass tovább

Adriana Lima legszebb pillanatai a kifutón

  • 2018. november 13.

Adriana Lima idén lépett utoljára a Victoria's Secret kifutójára. Ennek oka az, hogy úgy döntött visszavonul. És mi sem lenne szebb befejezése ennek, mint egy utolsó Victoria's Secret show. A modell 2001-ben debütált először az angyalok között, és azóta is töretlenül lépkedett végig gyakorlatilag minden évben a kifutón. Lássunk néhány ikonikus pillanatot tőle.

olvass tovább

H&M-Bemutatkozik az újrahasznosított kasmír és poliészter

  • 2018. szeptember 20.

Egy 1500-as évekbeli faliszőnyeg elveszett darabja ihlette a 2018-as őszi-téli Conscious Exclusive kollekciót. A tervezőcsapat ötvözte a kollekcióban az elveszett történelmi tárgyak életútját, a fenntartható anyagok legújabb innovációival. Az újrahasznosított kasmír és bársony, mely újrahasznosított poliészterből készült egy olyan kollekcióban debütál, ahol a hangsúlyt a drámai, mégis romantikus sziluettekre helyezték, mindezt pedig modern köntösbe bújtatták. A 2018-as őszi-téli Conscious Exclusive kollekció szeptember 27-től kizárólag online, a hm.com oldalon lesz elérhető.

olvass tovább

Menő fehérneműmárkával készített közös kollekciót a H&M

  • 2018. augusztus 08.

A H&M első alkalommal kollaborál egy fehérneműmárkával, ehhez pedig az úttörő amszterdami székhelyű Love Stories-t választotta. A márkát a tehetséges Marloes Hoedeman hozta létre 2013-ban. A márka rajongói eklektikus mintái, keverhető stílusai és kényelmes viseletei miatt szeretik a Love Stories fehérneműit és hálóruháit. A Love Stories x H&M kollekció a márka klasszikus darabjait mutatja be a nagyközönségnek, melyek augusztus 9-től lesznek elérhetőek a H&M üzleteiben és online.

olvass tovább

Carolina Herrera, a stílusos tervezőnő, aki szép csendben milliárd dolláros üzletet épített

Carolina Herrera meglepően későn, negyvenes évei hajnalán kezdett divat- és parfümtervezéssel foglalkozni, azonban így a mind a mai napig sikert sikerre halmozó, kifinomult ízléséről ismert üzletasszony is bizonyíték arra, hogy sosem késő nagyot álmodni és céltudatosan megvalósítani bármit, amit elképzeltünk. Az egész világon ismert és elismert márkájának titka állítása szerint a következetesség, és a kitartó kíváncsiság.

olvass tovább

Fehérnemű titkok, melyeket érdemes tudnod

  • 2016. február 18.

Lássuk be, a nők törekszenek arra, hogy a ruháik alatt viselt fehérneművel minden rendben legyen. Azonban vannak ám itt szempontok, amelyeket fontos górcső alá venni. Hiszen akár az egészségünk is múlhat rajta.

olvass tovább