Kulcsszó keresés /


Budapest után Milánóban arattak sikert a magyar divatmárkák

  • 2022. április 13.

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. A négy legnagyobb nemzetközi divathét között számon tartott Milano Fashion Week-en a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös Nemzetközi Mentorprogramjának résztvevői közel egy héten keresztül mutatkoztak be különböző helyszíneken. A világhírű eseményre a nemzetközi szakma és sajtó neves képviselői mellett számos viszonteladó, forgalmazó és nagykereskedő látogatott el, így egyedülálló lehetőség nyílt a magyar márkák számára a nemzetközi piacokra való belépéshez.

olvass tovább

A storytelling a designtermékek esetében is fontos

  • 2019. július 09.

Egy őszinte és a kommunikációs csatornákhoz megfelelően igazított storytelling sikerre vihet egy fiatal design márkát – többek közt erről is szó esett az MDDÜ szervezésében, a Design START program keretében közelmúltban megrendezett szakmai workshopokon. A fiatal formatervezők számára tartott legutóbbi interaktív előadások témája a marketing és digitális technológia, illetve a márkaépítés és designkommunikáció volt. A programban résztvevő tervezők hamarosan gyakorlati feladatokkal folytatják a mentoring programot.

olvass tovább