Kulcsszó keresés /


Férfiszempont: Elnyomás a kapcsolatban

Elnyomás nem csak a párkapcsolatban alakulhat ki, de felismerni és hatékonyan tenni ellene itt a legnehezebb, mégpedig az érzelmek miatt. A szerelem vakká tehet, így egy épeszű, objektíven és racionálisan gondolkodó ember is észrevétlenül csúszhat bele lehet az áldozat szerepébe, ugyanis a pszichopata viselkedést könnyű az ismerkedés kampány időszakában vonzónak feltüntetni.

olvass tovább

A DISNEY 100. ünnepi kampány a kívánságok erejéről szól

  • 2023. november 10.

2023. november 6: A Disney a mai napon elindítja a „Teljesüljön Minden Kívánságod” című ünnepi kampányát, amely a kívánságok erejére összpontosít a vállalat 100. évfordulójának évében. A kampány részét képezi az „Ünnepi kívánság” című élőszereplős ünnepi videó, amelyet a Walt Disney Animation Studios hamarosan megjelenő, Kívánság című filmje ihletett, és amely több mint 50 országban kerül bemutatásra.

olvass tovább

Megérkezett a Ray-Ban 2023-as tavasz-nyári szemüveg kollekciója

  • 2023. március 28.

Melyik volt az a pillanat, amikor rátaláltál önmagadra? A Ray-Ban legújabb kampánya, amely a márka jól ismert, „Genuine Since 1937” szlogenjére épül, ahol a „since” azt az időpontot jelöli, amikor a legigazabb önmagunkká válunk. A Ray-Ban a Mega trend keretein belül a valaha volt legnépszerűbb sziluettjeit frissíti fel, melyekben a klasszikus dizájn és a hagyományokon túlmutató vállalkozószellem egyesül, hogy aztán megszülethessen a két úttörő: a Mega Clubmaster és Mega Wayfarer.

olvass tovább

Be Brave – megérkezett az answear.LAB fesztiválkollekciója

  • 2022. július 19.

"Bátran hallasd a saját hangod, ne más véleményét visszhangozd!" – biztat mindenkit az answear.LAB az új, "Be Brave" fantázianévre keresztelt kollekciót bemutató kampányában. A fesztiválszezont megnyitó kapszulakollekciót a popkultúra és a művészet világából ismert erős és bátor nők ihlették.

olvass tovább

A belső szenvedélyről szól a Persol új kollekciója

  • 2022. május 04.

A szemüvegmárka három kortárs művésszel indította el új kampányát, amelynek középpontjában olyan művészek állnak, akik tehetségükkel rendkívülivé teszik a hétköznapokat. A kampány a múlt lencséin keresztül tekint a jövőbe, és nyomon követhetjük, ahogy a szereplők felfedezik belső szenvedélyüket. Ezek a tehetséges művészek mind egyedi stílust képviselnek, amellyel újraértelmezik az ikonikus szemüvegeket.

olvass tovább

Az El a kezekkel a Papámtól! ikonikus jelmezei kalapács alá kerülnek

  • 2021. december 04.

Dobó Kata december 9-én mozikba kerülő családi mesefilmjének címe már mostanra ismerősen csenghet sokak számára, hiszen a MEGAFILM gyártásában hamarosan debütáló produkció rendezője és szereplői beálltak a Cipősdoboz Kampányt népszerűsítő „dobozolók” sorába. Most egy jótékonysági aukcióval is igyekeznek még több gyermek arcára mosolyt csalni.

olvass tovább

Segítünk túlélni!

  • 2020. december 17.

Egy olyan év végén járunk, ami nem várt és soha nem tapasztalt kihívások elé állította az embereket világszerte. Sok szó esik az egzisztenciális nehézségekről, de gyakran hallani azt is, hogy sokak lelki egyensúlyában is komoly törést okoz a járványhelyzet. A TraumaAmbulancia decemberi kampánya amellett, hogy a nonprofit egyesület működését hivatott segíteni, egy olyan hangoskönyvet kínál, ami segít feldolgozni a bezártság, a magány okozta mentális megpróbáltatásokat is.

olvass tovább