Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

styleplus.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • STYLEPLUS
  • DIVAT&STÍLUS
  • SZÉPSÉG
  • KERESD A NŐT
  • STYLELIFE
  • STYLENEWS
Belépés  |  Regisztráció  
Keresd a nőt! - Egy igazi férfi oldalán lelhetünk rá az igaz szerelemre

Egy igazi férfi oldalán lelhetünk rá az igaz szerelemre

Keresd a nőt!
Divat & Stílus - A leggyönyörűbb nyári manikűr ötletek

A leggyönyörűbb nyári manikűr ötletek

Divat & Stílus
Keresd a nőt! - Férfiszempont: Minden női lélek

Férfiszempont: Minden női lélek

Keresd a nőt!
 -

  1. STYLENEWS
  2. Aktuális
  3. Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a...

Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett

  • 2021. szeptember 28.
  • Komment
  1. STYLENEWS
  2. Aktuális
  3. Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a...

A járványhelyzet árnyékában manapság sokat hangoztatott digitalizációs lehetőségek az üzleti élet szereplői számára csak a jéghegy csúcsát jelentik, mivel a környezettudatosság és dolgozói empátia felé tolódás legalább annyira befolyásolja a jövőnket, mint az elmúlt másfél évet – ez derült ki a Summit Play tudásmegosztó felületére feltöltött rövid interjúkból. Az online felületen szeptember 29-től elérhető exkluzív videós kerekasztalok a Lounge Group jóvoltából kerülnek terítékre, és az üzleti élet, valamint a marketing legfontosabb problémáit boncolgatják – a már látható mini interjúk pedig ezen beszélgetések témáiba is bepillantást nyújtanak.

  Megosztás Küldés

A Marketing Summit Hungary új, szakmai tartalmakat kínáló felületén, a Lounge Group támogatásával létrehozott Summit Play-en a gazdaság különböző szektorainak legfontosabb szakértői tekintik át az elmúlt időszak tanulságait és a jövő lehetőségeit. A csak ezen a platformon szeptember 29-től látható, hét, több, mint 20 perces, exkluzív, zártkörű kerekasztal-beszélgetéseken terítékre kerülnek az FMCG-, a kereskedelmi szektor, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi, a közlekedési szektor kihívásai és lehetőségei, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is elsőkézből informálódhatnak az érdeklődők. A hét beszélgetésen összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt, közülük többen szerepelnek a frissen közzétett Marketing&Média TOP 50 legsikeresebb hazai marketingkommunikációs döntéshozó listáján. Az eszmecseréket Simon Krisztián vezette, aki évek óta a Marketing&Média szaklap főszerkesztőjeként tevékenykedik.

A gyorsan mozgó óriások 

Szektortól függetlenül a legnagyobb vállalatokat hosszúra nyúló döntéshozási folyamataik miatt sokan egy lassan mozgó óriásnak képzelik el, azonban mostanra kijelenthetjük, hogy ez az analógia tévesnek bizonyult. A marketingszakemberek rámutattak, hogy a járványhelyzetből eredő kihívásokra rendkívül gyorsan és rugalmasan kellett reagálniuk. A lendületes döntéshozás eleinte a túlélést szolgálta, de később a szakemberek ezt a képességet bizonyos értelemben már versenyelőnnyé is tudták kovácsolni.

Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett - STYLENEWS - Aktuális - lounge group, marketing summit,

Környezettudatosabbak lettünk

Arra a kérdésre, miszerint a pandémia alakította-e az emberek energiafogyasztási szokásait Jákó Eszter, az MVM csoportszintű kommunikációs igazgatója meglepő választ adott: szerinte a járványhelyzet az emberekben összekapcsolódott a bolygó és az emberiség jövőjével, ami egy komoly attitűdváltást eredményezett. A kommunikációs igazgató szerint ennek köszönhetően erősödött a környezettudatosság és a fenntarthatóság az emberek fejében, ami kiemelten pozitív hozadéka a COVID-válságnak. Nem csak az energia, de a bankszektor képviselője számára is a klímavédelem növekvő szerepe volt az egyik fő tanulság, amely az iparágban az eddig még kevésbé láttatott zöld bankolás jelenségében képeződött le, sőt időközben a logisztikai üzletág alappillére és fő mozgatórugója is a fenntarthatóság lett.

A személyes kapcsolatos felértékelődtek

A kerekasztal beszélgetés szereplői az előzetes interjúk során kiemelten fontosra értékelték azokat az alapvető emberi értékeket, amelyek kritikusnak bizonyultak az elmúlt időszakban: nagyfokú bizalomra, empátiára és odafigyelésre volt szükség a dolgozói közösség minden szintjén. A munkatársak az otthoni munkavégzés ellenére is magas szintű szakmaiságot képviseltek a munkájuk során, azonban emberileg a legtöbb kolléga kifejezetten nehezen élte meg, hogy szinte egyik napról a másikra drasztikusan csökkentek a személyes interakciók és mindez nagyban kihatott a csapatkohézióra. 
A hét tematikus kerekasztal egy-egy megszólalójával az interjúk már megtekinthetőek a Marketing Summit Play Magazin rovatában. Valamint a Marketing Summit Hungary-n, a Lounge Group exkluzív különtermében forgatott hét kerekasztalbeszélgetés teljes terjedelmében elérhető lesz a felületen szeptember 29-től.

  • lounge group marketing summit

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Kapcsolódó cikkek
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett - Stylenews, divat, életmód, stílus
Zöldebb felfogás és empatikusabb légkör – a pandémia időszaka nem csak gazdasági lehetőségeket rejtett
  • Stylenews
Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő! - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő!
  • Keresd a nőt!
Van miért tisztelni egy férfit - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Van miért tisztelni egy férfit
  • Keresd a nőt!
Többé már nem várok rád - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Többé már nem várok rád
  • Keresd a nőt!
Hogyan mozdíts meg egy férfit
Ha egy férfi igazán szeret - elvárások és minden, amivel bezárod a férfi lelkét
Hozzám tartozol
Ugyanabba a folyóba nem lépek kétszer
Értelek, de te megértesz engem?
10 csodálatos film az anya-lánya kapcsolatokról
Fontos, hogy minden nap megtapasztald a fizikai kapcsolatot

Stylemagazin.hu

    Legolvasottabb írások

    Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő!

    Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő!

    Van miért tisztelni egy férfit

    Van miért tisztelni egy férfit

    Többé már nem várok rád

    Többé már nem várok rád

    Hogyan mozdíts meg egy férfit

    Hogyan mozdíts meg egy férfit

    Ha egy férfi igazán szeret - elvárások és minden, amivel bezárod a férfi lelkét

    Ha egy férfi igazán szeret - elvárások és minden, amivel bezárod a férfi lelkét

    Hozzám tartozol

    Hozzám tartozol

    Ugyanabba a folyóba nem lépek kétszer

    Ugyanabba a folyóba nem lépek kétszer

    Értelek, de te megértesz engem?

    Értelek, de te megértesz engem?

    10 csodálatos film az anya-lánya kapcsolatokról

    10 csodálatos film az anya-lánya kapcsolatokról


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    STYLEPLUS

    DIVAT&STÍLUS

    SZÉPSÉG

    KERESD A NŐT

    STYLELIFE

    STYLENEWS

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • STYLEPLUS
    • DIVAT&STÍLUS
    • SZÉPSÉG
    • KERESD A NŐT
    • STYLELIFE
    • STYLENEWS
    • MENSTYLE.HU
    • Belépés
    • Regisztráció