Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

styleplus.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • STYLEPLUS
  • DIVAT&STÍLUS
  • SZÉPSÉG
  • KERESD A NŐT
  • STYLELIFE
  • STYLENEWS
Belépés  |  Regisztráció  
Keresd a nőt! - Egy igazi férfi oldalán lelhetünk rá az igaz szerelemre

Egy igazi férfi oldalán lelhetünk rá az igaz szerelemre

Keresd a nőt!
Divat & Stílus - A leggyönyörűbb nyári manikűr ötletek

A leggyönyörűbb nyári manikűr ötletek

Divat & Stílus
Keresd a nőt! - Férfiszempont: Minden női lélek

Férfiszempont: Minden női lélek

Keresd a nőt!
 -

  1. STYLELIFE
  2. Egészség
  3. A vállalati egészségkultúra az új CSR

A vállalati egészségkultúra az új CSR

  • 2019. szeptember 09.
  • Komment
  1. STYLELIFE
  2. Egészség
  3. A vállalati egészségkultúra az új CSR

A beneFIT Prize célja azon vállalatok díjazása, és bemutatása, kik a társadalmi felelősségvállaláson immár a dolgozókba fektetett egészségprogramot értik.

  Megosztás Küldés

Az All You Can Move SportPass (AYCM) a Humánpolitika.com közhasznú egyesülettel közösen 2019-ben megalapította a beneFIT Prize díjat az alábbi 2 tényező mentén:

- Az 20 éve működő AYCM azért tartotta fontosnak a díj életre hívását, mert meggyőződése, hogy ma egy vállalat társadalmi felelősségvállalása a munkavállalói egészségkultúrán kell, hogy alapuljon, hiszen az egészséges életmódra nevelés össztársadalmi érdek. Eddig 500 ezer embert vettek rá a rendszeres sportra, ezzel járulva hozzá a vállalati egészségkultúrához.

A szabadidősport területén végzett önkéntes tevékenységük a társadalom számára olyan munka, mellyel közvetlen hatást gyakorolnak a fogyasztási szokásokra, sőt alakítják azokat az általuk kitalált üzleti és értékesítési modellel, immár divatot és szubkultúrát teremtve.

A vállalati egészségkultúra az új CSR - STYLELIFE - Egészség - all you can move, aycm, benefit, pályázat,

- A Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület 9. éve a HR szakma kihívásait kutatja, és jelen kor problémáira keresi a megoldásokat.

Mivel úgy véli, hogy az a szervezet, mely hatékonyságnövelésre, profitmaximalizálásra törekszik, annak a munkáltatói gondoskodást, s ebben a legfontosabb szerepet játszó vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tennie, s már nem elég HR-gesztusként gondolni ezekre az intézkedésekre.

A vállalati egészségkultúra ugyanis nem csak az egyén szintjén jelenik meg, eredményez produktívabb, kreatívabb, motiváltabb, kevesebbet betegeskedő munkavállalót, hanem értékteremtő spirálként megjelenik a vevői oldalon mint pozitívabb brand-image, mint jobb minőségű szolgáltatás, pénzügyi szinten pedig mint nagyobb bevétel és kisebb költség, azaz magasabb jövedelmezőség.

Makroszinten pedig egészségesebb és boldogabb társadalmat teremt.

A vállalati egészségkultúra az új CSR - STYLELIFE - Egészség - all you can move, aycm, benefit, pályázat,

E két mezsgye találkozása hívta életre a beneFIT Prize díjat, mely pharos kíván lenni a munkaerőpiac mindkét szereplője számára:

1) A munkavállalók számára: 

A díj célja, hogy a vállalati gondoskodást láthatóvá tegye, üzenetet küldjön a pályakezdő, vagy munkahelyet váltó munkavállalók számára azokról a tényezőkről, melyekről egy álláshirdetésben nem tudnak beszámolni, holott mégis ezek a „rejtett” faktorok segítenek a döntésben, és marasztalják sok évig a dolgozókat az adott vállalatnál, csökkentve ezzel a munkahelyi frusztrációt, stressz, és az annyira rettegett fluktuációt.

Mivel a díjazott munkáltatók védjegyként használhatják a logót, egyrészt magukat pozícionálva, másrészt pedig irányt mutatva a munkavállalók számára, ezzel lerövidítve az álláskeresés procedúráját. A védjegy segít számukra szelektálni a munkáltatók között, hogy könnyen megtalálhatják a nekik való munkahelyet, de leginkább a nekik való munkakörnyezetet.

A vállalati egészségkultúra elemei egy regiszterbe kerülnek, s a munkavállaló ezt az alkalmazást használva választhatja ki a számára legbarátságosabb munkahelyet, azon szempontok alapján, melyek személyre szabottan, épp őneki a legfontosabbak.

2) A munkáltatók számára: 

Szeretnénk bemutatni és a széles nyilvánosság elé tárni, azon kis,- közép-, és nagyvállalatokat, kik munkavállalóikat tartják a vállalat legfontosabb és legértékesebb szereplőinek, ezzel erősítve a cég munkaerőpiaci pozícióját a leendő munkatársak bevonzására, s a lojalitás erősítésére a már ott dolgozók számára is.

A díjazott vállalatok példaként állhatnak minden sikerre törő szervezet számára, hiszen a jól megtervezett és átgondolt egészségkultúra lojalitást növel, a különlegesség érzetét kelti, s olyan plusz törődést közvetít, mely túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.

A pályázat célja a vállalati egészségkultúra széleskörű vizsgálata az alábbi faktorok mentén:

- Prevenció - szűrővizsgálatok, életmód tanácsadás, stb.

- Egészséges táplálkozás - egészséges étel-választék a menzán, gyümölcsnap stb.)

- Munkahelyi sport -, tömegsportversenyeken való közös részvétel, sportnap, AYCM multifunkcionális sportbérlet stb.

- Egészség-,és baleset biztosítás

- Gyerekbarát vállalati kultúra - gyermekvállalás elősegítése, extra szabadság, gyereksarok, céges gyerektábor, napközi stb.

- Rekreáció - masszázs, meditációs programok stb.

- Munkakörnyezet – ergonómikus bútorok, gerincbarát székek, csökkentett zajszint, szemkímélő képernyő stb.

- Dohányzásról való leszoktatás – kezelések, leszokást ösztönző programok, versenyek stb.

- Mentális egészség – coach, pszichológus, pihenő szoba, közösségi tér, extra szabadnap stb.

- Környezettudatos közlekedés járműflotta-választás, biciklivel a munkába program, céges bicikli stb.

A vállalati egészségkultúra az új CSR - STYLELIFE - Egészség - all you can move, aycm, benefit, pályázat,

A beneFIT Prize pályázat keretein belül a pályázó vállalatnak lehetősége van bemutatni minden olyan módszert és programot, amellyel gondoskodó, egészségtudatos vállalatként támogatják a munkavállalói jóllétet.

A pályázatok beadása és elbírálása két körös rendszerben történik, először a szakmai zsűri bírálja el a pályázatokat, majd a pályázók önálló marketingfelületként is kezelhető microsite-on mutathatják be legjobb gyakorlataikat, melyekre közönségszavazatokat gyűjthetnek.

2019. szeptember 9-től, kis-, közép -, és nagyvállalati kategóriában lehet nevezni.

A pályázat leadásának határideje: 2019. október 15.

Díjátadó Gála: 2019. november 11. HARIS PARK

benefitprize.hu

  • all you can move aycm benefit pályázat

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Kapcsolódó cikkek
Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már! - Stylelife, divat, életmód, stílus
Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!
  • Stylelife
Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben - Stylenews, divat, életmód, stílus
Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben
  • Stylenews
Ha imádod a munkahelyed, akkor jelöld most erre a díjra!
A vállalati egészségkultúra az új CSR
Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő! - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő!
  • Keresd a nőt!
Van miért tisztelni egy férfit - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Van miért tisztelni egy férfit
  • Keresd a nőt!
Többé már nem várok rád - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Többé már nem várok rád
  • Keresd a nőt!
Hogyan mozdíts meg egy férfit
Útmutató a túlérzékeny női lélekhez
5 jel, ami arra utal, hogy dehidratált vagy
Ha egy férfi igazán szeret - elvárások és minden, amivel bezárod a férfi lelkét
Hozzám tartozol
Ugyanabba a folyóba nem lépek kétszer
10 csodálatos film az anya-lánya kapcsolatokról

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek

    Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!

    Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!

    Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben

    Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben

    Ha imádod a munkahelyed, akkor jelöld most erre a díjra!

    Ha imádod a munkahelyed, akkor jelöld most erre a díjra!

    Dizájnpályázatot hirdet a Fjällräven

    Dizájnpályázatot hirdet a Fjällräven

    3 szuper mozgásforma a strandon, amelyet te se felejts el kipróbálni az idén!

    3 szuper mozgásforma a strandon, amelyet te se felejts el kipróbálni az idén!

    3 lépésben a tökéletes karácsonyi ajándékig

    3 lépésben a tökéletes karácsonyi ajándékig

    Legolvasottabb írások

    Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő!

    Ha úriemberre vágysz, legyél úrinő!

    Van miért tisztelni egy férfit

    Van miért tisztelni egy férfit

    Többé már nem várok rád

    Többé már nem várok rád

    Hogyan mozdíts meg egy férfit

    Hogyan mozdíts meg egy férfit

    Útmutató a túlérzékeny női lélekhez

    Útmutató a túlérzékeny női lélekhez

    5 jel, ami arra utal, hogy dehidratált vagy

    5 jel, ami arra utal, hogy dehidratált vagy

    Ha egy férfi igazán szeret - elvárások és minden, amivel bezárod a férfi lelkét

    Ha egy férfi igazán szeret - elvárások és minden, amivel bezárod a férfi lelkét

    Hozzám tartozol

    Hozzám tartozol

    Ugyanabba a folyóba nem lépek kétszer

    Ugyanabba a folyóba nem lépek kétszer


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    STYLEPLUS

    DIVAT&STÍLUS

    SZÉPSÉG

    KERESD A NŐT

    STYLELIFE

    STYLENEWS

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • STYLEPLUS
    • DIVAT&STÍLUS
    • SZÉPSÉG
    • KERESD A NŐT
    • STYLELIFE
    • STYLENEWS
    • MENSTYLE.HU
    • Belépés
    • Regisztráció