Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

styleplus.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • STYLEPLUS
  • DIVAT&STÍLUS
  • SZÉPSÉG
  • KERESD A NŐT
  • STYLELIFE
  • STYLENEWS
Belépés  |  Regisztráció  
Keresd a nőt! - Egy igazi férfi oldalán lelhetünk rá az igaz szerelemre

Egy igazi férfi oldalán lelhetünk rá az igaz szerelemre

Keresd a nőt!
Divat & Stílus - A leggyönyörűbb nyári manikűr ötletek

A leggyönyörűbb nyári manikűr ötletek

Divat & Stílus
Keresd a nőt! - Férfiszempont: Minden női lélek

Férfiszempont: Minden női lélek

Keresd a nőt!
 -

  1. STYLELIFE
  2. Egészség
  3. A vállalati egészségkultúra az új CSR

A vállalati egészségkultúra az új CSR

  • 2019. szeptember 09.
  • Komment
  1. STYLELIFE
  2. Egészség
  3. A vállalati egészségkultúra az új CSR

A beneFIT Prize célja azon vállalatok díjazása, és bemutatása, kik a társadalmi felelősségvállaláson immár a dolgozókba fektetett egészségprogramot értik.

  Megosztás Küldés

Az All You Can Move SportPass (AYCM) a Humánpolitika.com közhasznú egyesülettel közösen 2019-ben megalapította a beneFIT Prize díjat az alábbi 2 tényező mentén:

- Az 20 éve működő AYCM azért tartotta fontosnak a díj életre hívását, mert meggyőződése, hogy ma egy vállalat társadalmi felelősségvállalása a munkavállalói egészségkultúrán kell, hogy alapuljon, hiszen az egészséges életmódra nevelés össztársadalmi érdek. Eddig 500 ezer embert vettek rá a rendszeres sportra, ezzel járulva hozzá a vállalati egészségkultúrához.

A szabadidősport területén végzett önkéntes tevékenységük a társadalom számára olyan munka, mellyel közvetlen hatást gyakorolnak a fogyasztási szokásokra, sőt alakítják azokat az általuk kitalált üzleti és értékesítési modellel, immár divatot és szubkultúrát teremtve.

A vállalati egészségkultúra az új CSR - STYLELIFE - Egészség - all you can move, aycm, benefit, pályázat,

- A Humánpolitika.com Közhasznú Egyesület 9. éve a HR szakma kihívásait kutatja, és jelen kor problémáira keresi a megoldásokat.

Mivel úgy véli, hogy az a szervezet, mely hatékonyságnövelésre, profitmaximalizálásra törekszik, annak a munkáltatói gondoskodást, s ebben a legfontosabb szerepet játszó vállalati egészségkultúrát felsővezetői elkötelezettséggel, vállalati szintű stratégiai prioritássá kell tennie, s már nem elég HR-gesztusként gondolni ezekre az intézkedésekre.

A vállalati egészségkultúra ugyanis nem csak az egyén szintjén jelenik meg, eredményez produktívabb, kreatívabb, motiváltabb, kevesebbet betegeskedő munkavállalót, hanem értékteremtő spirálként megjelenik a vevői oldalon mint pozitívabb brand-image, mint jobb minőségű szolgáltatás, pénzügyi szinten pedig mint nagyobb bevétel és kisebb költség, azaz magasabb jövedelmezőség.

Makroszinten pedig egészségesebb és boldogabb társadalmat teremt.

A vállalati egészségkultúra az új CSR - STYLELIFE - Egészség - all you can move, aycm, benefit, pályázat,

E két mezsgye találkozása hívta életre a beneFIT Prize díjat, mely pharos kíván lenni a munkaerőpiac mindkét szereplője számára:

1) A munkavállalók számára: 

A díj célja, hogy a vállalati gondoskodást láthatóvá tegye, üzenetet küldjön a pályakezdő, vagy munkahelyet váltó munkavállalók számára azokról a tényezőkről, melyekről egy álláshirdetésben nem tudnak beszámolni, holott mégis ezek a „rejtett” faktorok segítenek a döntésben, és marasztalják sok évig a dolgozókat az adott vállalatnál, csökkentve ezzel a munkahelyi frusztrációt, stressz, és az annyira rettegett fluktuációt.

Mivel a díjazott munkáltatók védjegyként használhatják a logót, egyrészt magukat pozícionálva, másrészt pedig irányt mutatva a munkavállalók számára, ezzel lerövidítve az álláskeresés procedúráját. A védjegy segít számukra szelektálni a munkáltatók között, hogy könnyen megtalálhatják a nekik való munkahelyet, de leginkább a nekik való munkakörnyezetet.

A vállalati egészségkultúra elemei egy regiszterbe kerülnek, s a munkavállaló ezt az alkalmazást használva választhatja ki a számára legbarátságosabb munkahelyet, azon szempontok alapján, melyek személyre szabottan, épp őneki a legfontosabbak.

2) A munkáltatók számára: 

Szeretnénk bemutatni és a széles nyilvánosság elé tárni, azon kis,- közép-, és nagyvállalatokat, kik munkavállalóikat tartják a vállalat legfontosabb és legértékesebb szereplőinek, ezzel erősítve a cég munkaerőpiaci pozícióját a leendő munkatársak bevonzására, s a lojalitás erősítésére a már ott dolgozók számára is.

A díjazott vállalatok példaként állhatnak minden sikerre törő szervezet számára, hiszen a jól megtervezett és átgondolt egészségkultúra lojalitást növel, a különlegesség érzetét kelti, s olyan plusz törődést közvetít, mely túlmutat a versenyképes fizetésen és a babzsákon.

A pályázat célja a vállalati egészségkultúra széleskörű vizsgálata az alábbi faktorok mentén:

- Prevenció - szűrővizsgálatok, életmód tanácsadás, stb.

- Egészséges táplálkozás - egészséges étel-választék a menzán, gyümölcsnap stb.)

- Munkahelyi sport -, tömegsportversenyeken való közös részvétel, sportnap, AYCM multifunkcionális sportbérlet stb.

- Egészség-,és baleset biztosítás

- Gyerekbarát vállalati kultúra - gyermekvállalás elősegítése, extra szabadság, gyereksarok, céges gyerektábor, napközi stb.

- Rekreáció - masszázs, meditációs programok stb.

- Munkakörnyezet – ergonómikus bútorok, gerincbarát székek, csökkentett zajszint, szemkímélő képernyő stb.

- Dohányzásról való leszoktatás – kezelések, leszokást ösztönző programok, versenyek stb.

- Mentális egészség – coach, pszichológus, pihenő szoba, közösségi tér, extra szabadnap stb.

- Környezettudatos közlekedés járműflotta-választás, biciklivel a munkába program, céges bicikli stb.

A vállalati egészségkultúra az új CSR - STYLELIFE - Egészség - all you can move, aycm, benefit, pályázat,

A beneFIT Prize pályázat keretein belül a pályázó vállalatnak lehetősége van bemutatni minden olyan módszert és programot, amellyel gondoskodó, egészségtudatos vállalatként támogatják a munkavállalói jóllétet.

A pályázatok beadása és elbírálása két körös rendszerben történik, először a szakmai zsűri bírálja el a pályázatokat, majd a pályázók önálló marketingfelületként is kezelhető microsite-on mutathatják be legjobb gyakorlataikat, melyekre közönségszavazatokat gyűjthetnek.

2019. szeptember 9-től, kis-, közép -, és nagyvállalati kategóriában lehet nevezni.

A pályázat leadásának határideje: 2019. október 15.

Díjátadó Gála: 2019. november 11. HARIS PARK

benefitprize.hu

  • all you can move aycm benefit pályázat

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Kapcsolódó cikkek
Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már! - Stylelife, divat, életmód, stílus
Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!
  • Stylelife
Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben - Stylenews, divat, életmód, stílus
Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben
  • Stylenews
Ha imádod a munkahelyed, akkor jelöld most erre a díjra!
A vállalati egészségkultúra az új CSR
Melletted megállapodnék - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
Melletted megállapodnék
  • Keresd a nőt!
A szerelem, és a szeretet közötti különbség - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
A szerelem, és a szeretet közötti különbség
  • Keresd a nőt!
El fogod veszíteni azt a személyt, akire mindig is vártál - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
El fogod veszíteni azt a személyt, akire mindig is vártál
  • Keresd a nőt!
Ha ő az Igazi, ne engedd el!
Mire vágyik a domináns férfi?
4 mondat, amit imádni fog a pasid
Amire igazán vágyunk: régimódi randizási szokások
12 film a tiltott szerelemről
Miről ismered fel a szociopatát?
Az ölelés értéke

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek

    Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!

    Bombaalak fitneszterem nélkül? Ugyan már!

    Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben

    Instant művészeti élmény várja az Alkoss szabadon kiállítás látogatóit a Westendben

    Ha imádod a munkahelyed, akkor jelöld most erre a díjra!

    Ha imádod a munkahelyed, akkor jelöld most erre a díjra!

    Dizájnpályázatot hirdet a Fjällräven

    Dizájnpályázatot hirdet a Fjällräven

    3 szuper mozgásforma a strandon, amelyet te se felejts el kipróbálni az idén!

    3 szuper mozgásforma a strandon, amelyet te se felejts el kipróbálni az idén!

    3 lépésben a tökéletes karácsonyi ajándékig

    3 lépésben a tökéletes karácsonyi ajándékig

    Legolvasottabb írások

    Melletted megállapodnék

    Melletted megállapodnék

    A szerelem, és a szeretet közötti különbség

    A szerelem, és a szeretet közötti különbség

    El fogod veszíteni azt a személyt, akire mindig is vártál

    El fogod veszíteni azt a személyt, akire mindig is vártál

    Ha ő az Igazi, ne engedd el!

    Ha ő az Igazi, ne engedd el!

    Mire vágyik a domináns férfi?

    Mire vágyik a domináns férfi?

    4 mondat, amit imádni fog a pasid

    4 mondat, amit imádni fog a pasid

    Amire igazán vágyunk: régimódi randizási szokások

    Amire igazán vágyunk: régimódi randizási szokások

    12 film a tiltott szerelemről

    12 film a tiltott szerelemről

    Miről ismered fel a szociopatát?

    Miről ismered fel a szociopatát?


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    STYLEPLUS

    DIVAT&STÍLUS

    SZÉPSÉG

    KERESD A NŐT

    STYLELIFE

    STYLENEWS

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • STYLEPLUS
    • DIVAT&STÍLUS
    • SZÉPSÉG
    • KERESD A NŐT
    • STYLELIFE
    • STYLENEWS
    • MENSTYLE.HU
    • Belépés
    • Regisztráció